dinsdag 6 februari 2024

Modeshow

Vandaag gaven we het beste van onszelf op de rode loper!

We knutselden enkele uren aan de kledij, we schreven teksten in het Nederlands en in het Frans, we oefenden om te spreken in een micro. 

De kinderen waren zenuwachtig, heel zenuwachtig maar ze gaven het beste van zichzelf. Het werd een leuke modeshow met prachtige kleren. 

Bedankt aan de mama's om mee te helpen met de kledij en dank u aan de mama's, papa's en anderen die kwamen kijken.!

Wij genoten ervan, hopelijk jullie ook!?!






































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Speelgoed van vroeger

Vandaag bestudeerden we het schilderij ' Kinderspelen ' van Pieter Bruegel de Oude uit de 16e eeuw.  Nadien speelden we met het spee...