Vandaag bestudeerden we het schilderij ' Kinderspelen ' van Pieter Bruegel de Oude uit de 16e eeuw.
Nadien speelden we met het speelgoed van vroeger: knikkeren, hoepelen, stelten lopen, bikkelen, tollen, joj'en en met de sjoelbak, ...
Het was fijn om deze oude spelen te ontdekken!









Geen opmerkingen:
Een reactie posten